Size Matters

Visuele communicatie heeft de toekomst. De kracht van dit beeld aan de gevel van een bedrijfspand langs de A17. De impact. verhouding en afmetingen (20x5m) laten zien dat design matters.

Van een goed interview met de klant. De vertaling van het verhaal naar een aantal modellen tot een definitieve uitwerking. Daarbij is de keuze voor het juiste materiaal, het aanlichten van het beeld onderdeel van het succes!

Er is vaak maar één kans!

Wie is je doelgroep? Met wie wil je communiceren? Een persoonlijke touch aan het product kan juist zorgen voor een toegankelijk en eerlijk verhaal! Het vertalen van de huisstijl naar een print (vouwkaart) met daarop sturing geven richting de digitale communicatie (QR-code).

Probeer nieuwe klanten aan je te binden. Zorg dat je nieuwe mensen enthousiast maakt. Er is vaak maar één kans.

Bijdrage aan beleving!

De mooiste tijd van het jaar! Wij dragen graag bij aan beleving. Het kennen van je gasten en daarop inspelen in kleur, vorm en verhouding zorgt mede voor een sterk merk. Zowel op de locatie zelf als in on- en offline media.

De ontwikkeling van een stijl begint bij goede gesprekken. In een sterk team van verhalenmakers op het gebied van aankleding, decorbouw, design, licht en geluid is “The Most Wonderful Time” bij Intratuin Halsteren een begrip in zowel Nederland als België.

Een grote stap

De middelbare school, een grote stap voor veel kids. Ook ouders zijn vaak direct betrokken bij deze keuze. Het bereiken van deze diverse doelgroepen is al een doel op zich. Daarbij zijn de mogelijkheden oneindig.

Via print media en een online platform waarin de docenten zich kunnen presenteren op een toegankelijke manier hebben wij samen met team Markland Zevenbergen deze slag kunnen bewerkstellingen. Wil je meer weten? Neem een kijkje op www.marklandzevenbergen.nl

De keuze van materiaal

Keuze in materiaal is zeker van belang. Wie of wat wil jij uitstralen om nieuwe klanten te mogen ontvangen? Door de juiste keuze van materiaal kan je opvallen tussen al die anderen. Een visitekaartje lijkt een eenvoudig product, maar kan veel impact hebben.

Laat jouw nieuwe klanten een kaartje langer dan 10 seconden vasthouden door te kiezen voor bijzondere materialen. Ook dit kan je verhaal versterken.

Het proces aan de start van je nieuwe huisstijl

Met je huisstijl bepaal je de imago van het bedrijf of je organisatie, daardoor laat je aan je (potentiële) klanten zien dat je anders bent dan de concurrent. Ook zorgt een huisstijl voor herkenning van het bedrijf, hierdoor wordt het bedrijf gemakkelijker en sneller herinnerd.

Op een passende manier opvallen hoeft niet altijd een grote financiële druk te geven om wel of niet je huisstijl te ontwikkelen. Zolang wij aan de voorzijde van het proces jou de mogelijkheden en impact kunnen laten inzien maken we samen iets tofs van.

Social media minded

Consistentie in de social media uitingen van je organisatie levert meer loyale klanten op. Door inhoud te delen op Social Media, geef je gebruikers een reden om door te klikken naar je website.

Hoe beter de kwaliteit van de content (tekstueel en visueel), hoe meer verkeer (traffic) je zult genereren en dat biedt kansen op bijvoorbeeld nieuwe klanten en indirect op omzetverhoging.

Communicatie start al in de voortuin

De visie en missie van jouw organisatie wil je graag op een juiste presenteren. Ook is het onderwijs, vandaag de dag, is hiermee bezig. Op welke manier draagt jouw organisatie dit uit? Met een infographic, een video of de aankleding / signing in het gebouw zelf.

Communicatie is belangrijk voor zowel intern (bijv. richting personeel of de schoolgaande kinderen) of extern voor ouders/verzorgers die het steeds belangrijker gaan vinden om een goed verhaal gepresenteerd te krijgen. Wat zijn jullie pijlers? Wij helpen je graag om dit op een passende, speelse en binnen de huisstijl ontworpen kaders te communiceren.

De juiste toon

Het in de markt zetten van een merk is natuurlijk een mooi streven! Maar hoe doe je dat en waar begin je dan? Vorm, kleur en de juiste tone of voice zijn belangrijke randvoorwaarden om een goed concept weg te zetten. Naast het concept wil je ook zorgen dat je merk een duurzaam karakter krijgt. Mede door de juiste strategie kan je dit op een gedegen en goede manier inrichten.

Het doel bepaal jij en wij kunnen zorgen dat je daar kan komen. Wil jij weten hoe? Neem gerust contact met ons op. Ook het delen van kennis vinden wij belangrijk.

Toolbox Academy

Het delen van kennis is wat wij graag doen. Naast belangrijke inzichten in de toekomst van bijv. social media bieden wij ook veel praktische tips. Met onze ervaring in verschillende branches komen we samen tot een concrete en doelgerichte afronding van de Toolbox Academy.

Wij gaan aan de slag vanuit de praktijk. We gebruiken jouw vragen als case om het tot een succes te brengen, dus we gaan direct aan de slag. Denk hierbij aan het versturen van direct mail, het onderhouden van je social media platforms of het maken van een presentatie.

De manier waarop

Schrijven is nog steeds belangrijk, zo heeft recentelijk onderzoek aangetoond. Het is de stem van je merk waarmee, en de toon waarop, je communiceert richting je doelgroep. De tone of voice is eigenlijk de stijl van álle externe en interne communicatie. Het is de manier waarop jouw merk de doelgroep, medewerkers en stakeholders aanspreekt.

Samen met je logo, je kleuren en je beeldgebruik kan jij de wereld gaan veroveren. Ben jij op zoek naar hoe je dit voor elkaar kan krijgen? Wij houden van kletsen, het delen van kennis en helpen je graag.

Content creatie is het nieuwe goud

Fotografie stelt je in de gelegenheid om beelden te maken van belangrijke gebeurtenissen. Je kunt beelden creëren die jaren later je nog doen herinneren aan een bijzonder moment. Het creëren van de juiste content is van belang in de ondersteuning van je merk of organisatie.

Of het nu gaat om een event, je team of om het bedrijfsportfolio uit te breiden, het is de kracht van beeld wat je kan inzetten richting de toekomst om nieuwe klanten te genereren. Jij als ondernemer denkt mogelijk te snel,.. dat weten ze toch wel dat wij dat doen. De juiste content is jouw data voor de toekomst!

De kracht van print media

Is print niet van heel lang geleden? Print brengt nieuwe inzichten in de beleving, geeft plezier en de mogelijkheden zijn oneindig. Een print product (magazine, flyer, rapportage of advertentie) biedt een unieke leeservaring en geeft een bron van rust in deze drukke tijden. Mogelijk zit jouw doelgroep echt te wachten op jouw print media.

De kleuren, effecten en vormen zijn er in vele mogelijkheden. Print is niet dood, maar springlevend! Wil jij ook weer eens het papier ruiken en voelen? Wij nemen onze toolbox graag voor je mee. Wil je gaan verspreiden onder je lezers? Wij weten de weg.

Creëren van draagvlak door visualistie

3D visualisatie / artist impressions (van zowel interieur als exterieur) spelen een grote rol in en bij het ontwerpproces; voor zowel architecten, investeerders, ontwerpers als kopers. Wij maken uiteenlopende visualisaties en animaties voor verschillende projecten. Daarbij kunnen wij ook je project-website of brochure verzorgen, zodat de totale boodschap bewaakt en netjes gepresenteerd kan worden.

Ook ter ondersteuning van bewonersavonden kan een 3d visualisatie een belangrijke rol spelen in het draagvlak en het uitleggen van mogelijke toekomstplannen.